Torremejía - Reisverslag uit Torremegía, Spanje van Karin Broek - WaarBenJij.nu Torremejía - Reisverslag uit Torremegía, Spanje van Karin Broek - WaarBenJij.nu

Torremejía

Door: Karin

Blijf op de hoogte en volg Karin

15 Maart 2017 | Spanje, Torremegía

Gisteren sliepen we in een redelijk luxe herberg, met voor ieder een eigen leeslamp en stekkerdoos voor de telefoon!! Goed geslapen en het ontbijt voor 3€ was heel uitgebreid met brood, koffie, kuipjes met jam, paté, olie, tomatenpulp etc. Zelfgebakken koek. Voor de lunch mijn gisteren gekochte broodje belegd met allerlei lekkere dingen. Op tijd op weg. Ik betrapte mezelf erop dat ik liep te glimlachen ☺ , dat zal gekomen zijn omdat ik voor het eerst zonder pijn aanloop maar niet minder door de leuke nieuwtjes van het thuisfront. Het stadje was ik snel uit en ik werd al vlug ingehaald door andere pelgrims. De camino is 27 km kiezelweg, wijnstruiken en enkele olijfbomen. Het is mooi weer, wat harde wind maar prima om te lopen. Alles gaat goed tot ongeveer 8 km voor het eindpunt. Ik wil een foto maken en kom er achter dat mijn telefoon niet op z'n plek zit!! Paniek! Ik weet vrijwel meteen waar dat ding moet zijn, op de plek waar ik het laatst gegeten en uitgerust heb. Dat betekent terug, door de adrenaline krijg ik bijna vleugels. Anderhalf uur extra gelopen, 5 à 6 km op en neer, maar gelukkig lag mijn telefoon er nog. Nu in de herberg, de laatste kilometers vielen me heel zwaar, maar ik kan het dus. Vanavond eten we in het restaurant bij de herberg, lekker gemakkelijk. Rust!

  • 15 Maart 2017 - 17:27

    Suus:

    Hoi moesje,

    Wat knap!! Was dit de langste etappe in de tocht?
    Met die extra kilometers zeker wel ;-)
    Fijn dat er een restaurantje zit; je hebt je rust wel verdiend!
    Geniet ervan en ik hoop dat de pijntjes na zo'n dag ook morgen wegblijven,
    Dikke kus

  • 15 Maart 2017 - 17:48

    Wil Baars:

    Ha die Karin,

    Wat goed van je zeg dat je nog wist waar je gsm was, gelukkig weer terecht.
    Wel balen dat je terug moest maar het was niet anders.
    Zo weet je ook dat je verder kan als het nodig is maar je was wel blij denk ik dat je er was.
    Voor dadelijk lekker eten en goed uitrusten, even bijtanken.
    Morgen weer een nieuwe dag met een frisse start.
    Heel veel succes verder.
    Knuffel van mij.

  • 15 Maart 2017 - 17:54

    Cor:

    Wat een geluk!!! Zonder je telefoontje ben je letterlijk "nergens".
    Wat goed van je om terug te gaan en zoeken en VINDEN!! Ja dan heb je echt een etentje verdient. Hopelijk hoef je de extra kilometers niet te bezuren. Eet smakelijk en veel plezier. Bon Camino morgen

  • 15 Maart 2017 - 20:06

    Sabine:

    Jemig Karin, dat zal idd. schrikken geweest zijn, en dan nog extra kilometers moeten maken, ben blij voor je dat je telefoon er nog lag. En nu lekker rusten en weer genieten van morgen. Knuffel

  • 15 Maart 2017 - 20:50

    Ria Ebben:

    Hoi Karin superleuk om je te volgen ik vind je wel een kanjer zeg ,en oelala zonder telefoon gelukkig heb je hem weer we wensen jou nog vele veilige gezellige wandel kilometers en blijven je mooie verhalen lezen groetjes Jan en Ria

  • 16 Maart 2017 - 11:07

    Betty:

    Wat een kanjer ben je,en goed dat je nog wist waar je de telefoon voor het laatst had gehad.
    w a t zal jij mooie dingen onderweg tegenkomen en zien, en wat denk je van al die mensen die je tegenkomt en waar je toch een gezamenlijke band mee krijgt.nou ik zou zeggen zet um op en ik wacht op het volgende verslag

  • 16 Maart 2017 - 12:25

    Marie-José Van Keulen:

    Das schrikken je telefoon weg en knap dat je die kilometers terug hebt afgelegd en dat je telefoon er nog was..was dus extra wat meer km die je gemaakt hebt maar je hebt het gehaald kanjer die je bent..wens je een goede walk vandaag en zet hem op hé...je kunt het een mooie wandelweg vandaag met veel moois om te zien en succes..veel groetjes Marie-José xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Karin
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 819
Totaal aantal bezoekers 116620

Voorgaande reizen:

01 April 2022 - 08 Mei 2022

Nog één keer!?

03 Maart 2017 - 30 April 2017

Via de la Plata

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: