Monesterio - Reisverslag uit Monesterio, Spanje van Karin Broek - WaarBenJij.nu Monesterio - Reisverslag uit Monesterio, Spanje van Karin Broek - WaarBenJij.nu

Monesterio

Door: Karin

Blijf op de hoogte en volg Karin

11 Maart 2017 | Spanje, Monesterio

Eindelijk, heerlijk geslapen!! Was ik aan toe. Vandaag ben ik de grens van Andalusië naar Extremadura overgegaan. Het was een wandeling van ongeveer 21 km en niet zo zwaar. Gisteren hebben we met elkaar gekookt in de herberg, het was heel gezellig. Zwitserland, Frankrijk, Canada, Duitsland, een gevarieerd groepje.

• 11 Maart 2017 - 17:24

Cor:

Wow een leuk internationaal gezelschap. Het is toch fantastisch dat dat allemaal samenkomt in zo'n dorpje. Ook mooi dat je de nieuwe provincie bent binnengelopen. Extremadura. Die is heel groot. Wij kunnen dat mooi zien op het kaartje dat bij je website hoort. Als je dat uitvergroot zie je dat je het heuvelachtige terrein hebt verlaten. Vrrlopog is het redelijk vlak. :) Rustig doorgaan! Kanjer!

• 11 Maart 2017 - 17:50

Marie-José Van Keulen:

Fijn dat je vannacht goed hebt geslapen..ben je weer een beetje bij gerust zullen we maar zeggen..vandaag 21 gelopen en de grens van Extremadura overgestoken is toch weer een hele tocht geweest maar was niet zo zwaar zoals je zegt.Ik hoop dat je fijn hebt gelopen en voor morgen maar weer veel succes..zet hem op je kunt het groetjes uit Nuenen..houdoe hé!

• 12 Maart 2017 - 00:03

Gridje:

Fijn zeg! En hoe is het met de voetjes? Wat koken jullie met zo'n bont gezelschap? Een kaasfondue met worst en stokbrood ;) leuk kun je al je talen een beetje oefenen xxx

• 12 Maart 2017 - 01:01

Cobi:

Ha kaatje. Geweldig dat je zo goed vooruit gaat. Met blaren lopen is echt balen. Sterk dat je dan toch door loopt. Ik hoop wel dat ze snel genezen. En ook je teen. Is niet zo fijn. Veel sterkte. Knap dat je toch elke dag die kilometers weet te halen. Gezellig lijkt me dat , om met zo'n groep te koken. Nu dus door de volgende provincie. Is het mooindawr? Succes voor morgen xx

• 12 Maart 2017 - 01:43

Sabine: