Salamanca - Reisverslag uit Salamanca, Spanje van Karin Broek - WaarBenJij.nu Salamanca - Reisverslag uit Salamanca, Spanje van Karin Broek - WaarBenJij.nu

Salamanca

Door: Karin

Blijf op de hoogte en volg Karin

28 Maart 2017 | Spanje, Salamanca

Wat leuk dat zoveel mensen mij volgen, en ook heel fijn zo'n opbeurend commentaar af en toe, dat doet me goed!
Vandaag een rustige wandeling naar Salamanca. De zon schijnt gelukkig weer, dan ziet de wereld er veel vriendelijker uit. Even opgelopen met een Duitse en later nog even met een Franse pelgrim. De herberg is pas om vier uur open dus eerst wat drinken op een terras en daarna de kathedraal bezocht. Om vier uur naar de herberg, die nog steeds niet open is :-(
Gelukkig duurt het niet lang. Ik had gepland wat te wassen maar de hospitalero neemt zoveel tijd om van alles uit te leggen dat ik mijn wasje maar uitstel tot morgen. Het is weer gelukt om een vrouwenslaapkamer te hebben, geen ronkende mannen! De slaapvertrekken zijn boven en de douches en toiletten beneden, dus dat wordt trappen lopen vannacht. Na me geïnstalleerd te hebben ga ik de stad in. Cor en ik zijn hier eerder geweest en het is leuk om het nog eens dunnetjes over te doen. Salamanca is echt een studentenstad, overal jonge mensen. Op de Plaza Mayor zitten ze gezellig op de grond met elkaar te kletsen of een ijsje te eten, dat doe ik dan ook maar, lekker! Morgen nog een hele dag hoeft voor mij niet, dus ondanks de goed bedoelde adviezen ga ik morgen weer lekker op weg. Het is maar een korte route van 17 km dus tijd genoeg over om te relaxen.

  • 28 Maart 2017 - 22:11

    Ria:

    Geniet morgen maar lekker. Je hebt de tijd en op je gemak je wasje doen. En als de lucht dan net zo blauw is als vandaag dan is drogen geen probleem. Super leuk om je dagelijks te volgen. Succes.

  • 28 Maart 2017 - 22:55

    Tineke Menheere:

    Ha lief vriendinnetje,
    Wat ben je toch goed bezig, wat heb jij toch goede beentjes.
    Ook ik geniet steeds van je onderhoudende verhalen.
    Het is waarschijnlijk al woensdagmorgen als je dit leest en sta je te trappelen om weer op pad te gaan. 17 km, voor jou een wandeling:-)
    Pak je momenten Karin. Kus 10

  • 28 Maart 2017 - 23:09

    Sabine:

    Het is juist zo inspirerendom jouw verhalen te lezen en word er ook blij van. Je bent echt een dappere xxx

  • 29 Maart 2017 - 11:47

    Harrie Eijkemans:

    Karin met Harrie ik vind het nog steeds super wat jij aan het doen bent maar ik kan niet zien of jij mijn reacties kun zien ik begrijp ook wel dat jij niet iedereen kan beantwoorden heel fijn om zo nog et jou in contact te zijn hou vol geweldig een dikke kus van mij groetjes harrie

  • 29 Maart 2017 - 17:02

    Betty:

    hoi lieve Karin wat een kanjer ben jij en wat zie je veel mooie dingen.geniet er van en denk ook een beetje aan jezelf.

  • 30 Maart 2017 - 11:12

    Mia De Laat:

    Hallo dapper schoonzusje. Het lekker. We volgen jpu iedere dag. En zijn vol vewondering. Hou vol!!

  • 30 Maart 2017 - 13:38

    Lenie Bollen:

    Hoi Karin wat is dit leuk om dit samen met jou te mogen lopen, geniet er maar lekker van. het zal best soms afzien maar dat neemt het niet weg van al het moois wat je tegen komt groetjes Lenie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Karin
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 514
Totaal aantal bezoekers 116668

Voorgaande reizen:

01 April 2022 - 08 Mei 2022

Nog één keer!?

03 Maart 2017 - 30 April 2017

Via de la Plata

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: