Ik ben er! - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Karin Broek - WaarBenJij.nu Ik ben er! - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Karin Broek - WaarBenJij.nu

Ik ben er!

Door: Karin

Blijf op de hoogte en volg Karin

18 April 2017 | Nederland, Eindhoven

Het is klaar, ik ben in Santiago de Compostela aangekomen. Het was een hele trip, volgens het "officiële" document dat ik vandaag heb gekregen 1.007 km. Maar voetje voor voetje elke dag een stukje valt het best mee. Zo lang van huis was moeilijker. Terugkijkend heb ik de foto's nodig om de herinneringen terug te halen. Gelukkig geen enge dingen meegemaakt, alleen maar mooi weer gehad en de blaren zijn intussen allemaal weg. Donderdag vlieg ik naar huis. Iedereen heel hartelijk bedankt voor de belangstelling en de bemoedigende woorden. Tot ziens!

• 18 April 2017 - 18:29

Frans:

Heel mooi Karin

• 18 April 2017 - 18:34

Cor:

Het thuisfront is super trots. Geweldig gedaan. Troost je thuis is niks veranderd . Het zal weer snel wennen.

• 18 April 2017 - 18:47

Ria:

Gefeliciteerd en nogmaals een grote pluim verdiend. Een goede thuisreis en dan nog gezellig nagenieten.

• 18 April 2017 - 18:48

Mia:

Jaaaa! 'n Kroon VOOR wat je gepresteerd hebt jammer dat je nog moet wachten , Rust maar lekker uit !In Eindhoven zitten ze te wachten :-)!!!

• 18 April 2017 - 18:48

Marie-José Van Keulen:

Geweldig Karin het zit erop je hebt het gehaald,nu maar efkes goed bijrusten en nog genieten van die paar dagen die je daar nog bent,zal een heerlijk gevoel zijn al die kilometers achter de rug..je mag trots op jezelf zijn want het is toch niet niks dat hele geloop en 1.000 kilometers te gaan..wij zijn in ieder geval trots op je en we hebben je gevolgd met je mooie verhalen die je steeds schreef..goeie en fijne terug reis donderdag en we horen je verhalen wel als je weer hier bent..Liefs Marie-José Xx

• 18 April 2017 - 18:51

Francien:

Hartelijk gefeliciteerd. Mooie prestatie wat je gedaan heb. Die kan weer in je rugzak. Buon camino

• 18 April 2017 - 19:52

Bea:

SUPER TROTS OP M'N ZUS!!!

• 18 April 2017 - 21:09

Sabine:

Lieve Karin, trots op je en echt geweldig dat je deze mooie 1000 kilometer te voet hebt afgelegd. Mooie herinneringen blijven, met mooie mensen, uitzichten, gebeurtenissen en vast nog veel meer. Ik wens je een mooie terugreis en zal heel blij zijn je weer te zien. Knuffel en liefs, Sabine

• 18 April 2017 - 21:27

Yvonne:

Hi maatje, gefeliciteerd! Chapeau! Het spreekwoordelijke hoedje zal wel erg zwaar zijn van al die welverdiende pluimen. Je mag ook met recht trots zijn op deze topprestatie! Wat een prachtige herinnering die ze je nooit meer afnemen. Geniet ze nog en een goede thuisreis waar je zeker een warm welkom wacht waar je ook weer van kan genieten. Tot snel ❤

• 18 April 2017 - 21:47

Erwin:

Well done...
    Was leuk om te volgen!!
    Meer dan 1000 km wandelen... poe poe. Je mag trots zijn. Benieuwd naar de verhalen. Tot snel weer.

• 18 April 2017 - 21:53

Marie-Louise Hellings:

Wauw Karin!!! Proficiat met je geweldige prestatie, ik heb er enorm veel respect voor.
    Met een rugzak vol verhalen en herinneringen is het nog maar 2 nachtjes en dan ben je weer thuis,.... heeeeeeerlijk!
    Tot ziens :)

• 18 April 2017 - 23:10

Cobi:

Hoi Kaatje. Gefeliciteerd met deze geweldige prestatie. Supergoed gedaan. Jammer dat ik nu geen verslagen meer kan lezen. Dat vond ik nl. heel leuk. Geniet nog eventjes daar. Neem het er goed van en ik wens je een goede vlucht terug. Ook wel fijn om de familie weer te zien natuurlijk. Ik bel je snel om iets af te spreken. Xx

• 18 April 2017 - 23:24

Mari En Jeanne:

Karin, proficiat of hoe zeggen ze dat op zijn spaans. Heel veel bewondering voor jou. Geniet nog van de tijd daar en een hele goede thuisreis. Hoop je snel weer te spreken. Groetjes en een dikke knuffel van ons.

• 19 April 2017 - 00:00

Marijke:

Yessss, you did it!!!!!
    Meisje wat fantastisch, ik ben echt super trots op jou.
    Geniet nog van je laatste daagjes in Spanje, maar het zal ook weer heerlijk zijn om iedereen te zien en te knuffelen, vooral die kleine man.
    Goeie terugreis, en we spreken elkaar snel. Hele dikke kus

• 19 April 2017 - 07:15

Toni:

Hoi Karin,van harte gefeliciteerd, met een geweldige prestatie, geniet Van de mooie herinneringen, een hele goede thuisreis. Heel veel groetjes en tot ziens.

• 19 April 2017 - 09:58

Twan Geelen, Jouw Maatje.:

Karin van harte gefeliciteerd, wat een prestatie.
    Rust nog maar even lekker uit dat heb je wel verdiend.
    En dan weer terug naar Eindhoven en het dagelijkse leven weer oppakken en ook weer eens gaan denken aan muziek maken bij J4F.
    Ik zie je daar te zijner tijd wel weer verschijnen.
    Groetjes van je maatje.

• 19 April 2017 - 10:02

Hans Baars:

Proficiat Karin. Hoop dat je genoten hebt van je lange wandeling. Petje af.
    Kom nu maar GAUW terug. Mis je toch wel!!!! xxx

• 19 April 2017 - 10:31

Ellen:

Knap gedaan Karin!!
    Ben zeer benieuwd naar de life verhalen maar die zullen we binnenkort wel horen!
    Groetjes Ellen

• 19 April 2017 - 15:24

Lenie Bollen:

GEFELICITEERD Karin, wat is dit een prestatie kei goed gedaan mag je trots op zijn
    Groetjes uit Helmond van Jan en van mij Lenie

• 19 April 2017 - 16:32

Kristina Wilkening:

You ARE the energizer bunny! Big hugs on such a huge accomplishment! NOW you can go home...and look back on those memories (sitting next to your loved ones).

• 19 April 2017 - 19:32

Marie-Louise :

Gefeliciteerd met het voltooien van deze tocht.
    Heb met veel plezier je reisverslagen gelezen.
    Fijne terugreis en tot snel toppertje

• 19 April 2017 - 22:49

groetjes,
    Hanneke

• 20 April 2017 - 11:51

Maria Van Hout:

Gefeliciteerd! Knap gedaan! Het was leuk om je te zo volgen op je reis.
    Geniet van de mooie herinneringen! Toon en Maria

• 22 April 2017 - 09:13

Loes Dassen:

Geweldig Karin, proficiat. Kanjer!!!