Carrión de los Condes - Reisverslag uit Terradillos de Templarios, Spanje van Karin Broek - WaarBenJij.nu Carrión de los Condes - Reisverslag uit Terradillos de Templarios, Spanje van Karin Broek - WaarBenJij.nu

Carrión de los Condes

Door: Karin

Blijf op de hoogte en volg Karin

21 April 2022 | Spanje, Terradillos de Templarios

Woensdag 20 april

Het waait,niet te zuinig. Wel open weer en een zonnetje maar door de wind moet je toch handschoenen aan. Vandaag naar Carrión de los Condes. Voor het eerst bind ik mijn stokken aan m'n rugzak,het waait zo hard dat ik bang ben dat ik over ze zou kunnen struikelen. Loopt een beetje raar zo.

Tijdens de lunch ontmoet ik een Spaans echtpaar en volgens hen is Albarracin het mooiste dorp van Spanje waar het op dit moment dus sneeuwt, net zoals in Madrid zag ik op de tv in een bar. Hier schijnt de zon en beetje. Als we klaar zijn met ons ritueel en wat gaan drinken ontmoeten we Pepe en Agatha weer. We eten met z'n allen raciones, heel gezellig. We slapen bij de nonnen.

Donderdag 21 april

Vandaag naar Terradillos de los Templarios. Ongelofelijk hoe grillig het weer hier kan zijn. Nog wel met handschoenen op weg maar de zon komt door en het wordt warm,geen wind. De vooruitzichten voor morgen en zaterdag zijn heel slecht, heel veel regen. Maar nu zon dus ik zit in de tuin van de herberg te schrijven.


  • 21 April 2022 - 19:16

    Cor:

    Het is te hopen dat je pad niet al te slipperig is en dat je veilig je camino kunt voortzetten. Veel sterkte en ondanks het weer, veel plezier.

  • 21 April 2022 - 19:18

    Peter:

    Marijke en ik komen morgen een stukje jouw kant op, met de bus naar Spanje!
    Dan voelt het toch weer een stukje dichterbij . . .

  • 21 April 2022 - 20:55

    Jan:

    Neem mijn petje voor je af , wens je heel veel succes met het vervolg van je verdere voet reis

  • 22 April 2022 - 10:45

    Tineke Menheere :

    Slapen bij de nonnen, leuk om jou daar te zien. Goed bezig kaatje, ik vergeet het wel eens maar loop in gedachte nog al eens met je op. Misschien je zelf een keer een rustdagje gunnen, of durf je je ritme niet los te laten. Geniet van alles wat je doet. Dikke kus 10

  • 23 April 2022 - 10:24

    Betty:

    Goedom te lezen dat het nog steeds

  • 23 April 2022 - 10:26

    Betty:

    Goed m te lezen dat het nog steeds goed gaat chapo hoor.respect voor wat je doet en leuk al die berichten van wat je meemaakt.

  • 26 April 2022 - 21:35

    Sabine Verhoeven:

    Toppie bezig

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Karin
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 154
Totaal aantal bezoekers 116755

Voorgaande reizen:

01 April 2022 - 08 Mei 2022

Nog één keer!?

03 Maart 2017 - 30 April 2017

Via de la Plata

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: