Ik ben er! - Reisverslag uit Santiago de Compostella, Spanje van Karin Broek - WaarBenJij.nu Ik ben er! - Reisverslag uit Santiago de Compostella, Spanje van Karin Broek - WaarBenJij.nu

Ik ben er!

Door: Karin

Blijf op de hoogte en volg Karin

07 Mei 2005 | Spanje, Santiago de Compostella

Vanmorgen vroeg op, iedereen trouwens. Om 07.00 uur was ik al onderweg. Bij de eerste bar die open is een ontbijtje van koffie, verse jus en een croissant. De weg is niet echt interessant maar dat doet er vandaag ook niet toe. Ik wil er gewoon zijn! Om kwart over elf kom ik aan bij de kathedraal en ik heb geluk. Er zitten een paar pelgrims die ik ken op een muurtje te kijken naar de aankomende pelgrims. Ik krijg een heel dikke knuffel en een zoen van Seppy, Patrick en Gerda. Ik begrijp van Seppy dat haar aankomst gisteren minder was, ze zag helemaal geen bekenden.
Ik voel me heel voldaan en blij dat het me gelukt is.
Omdat ik zo vroeg ben kan ik om 12.00 uur meteen de pelgrimsmis meemaken. Er wordt omgeroepen uit welk land pelgrims aangekomen zijn en de plaats waarvandaan ze vertrokken zijn. Na de mis ga ik naar het pelgrimskantoor waar ik mijn laatste stempel krijg en een certificaat. Seppy slaapt in een privéhuis waar nog kamers vrij zijn, midden in Santiago, dus voor 15 euro is mijn bed geregeld. Het is een prachtige kamer met een groot bed. Lekker douchen en m´n wasje doen. Daarna ben ik naar het busstation gelopen om mijn terugreis te regelen. Gelukkig was het loket open, dat weet je hier maar nooit, vooral niet in het weekend. Volgende week vrijdag reis ik terug met de bus en dan ben ik zaterdagmiddag weer in Eindhoven. Morgen ga ik met Seppy weer verder lopen, naar Finisterra het meest westelijke puntje van Spanje. Vanavond gaan we met een hele groep pelgrims eten, dat wordt vast heel gezellig.

Allemaal bedankt voor jullie belangstelling en de bemoedigende woorden hier op mijn site!!!

  • 07 Mei 2005 - 16:14

    Toos Spierings:

    Karin
    Proficiat, heel goed.
    Heb je de smaak nu te pakken??
    Er zijn nog hele mooie routes in Europa.
    Wie weet!! Deze tocht heb je, ook voor ons lezers die bijna met je mee konden lopen, alvast onder je schoenzolen.
    Hopelijk gauw tot ziens.
    Groetjes Toos

  • 07 Mei 2005 - 16:35

    Frans Parren:

    Proficiat Karin! Ik zie je doet er nog een schepje bovenop door naar Finisterra te lopen, mooi zo en zeker ook je pelgrimsmantel verbranden (die je natuurlijk niet bij je had). Nou dan maar een slecht t-shirt en de as in zee strooien. Een waardig slot van een mooie pelgrimstocht. Ik hoor graag straks nog eens je verhalen.

  • 07 Mei 2005 - 16:49

    Jacqueline:

    Hoi Karin,
    Proficiat een geweldige prestatie ik ben trots op je. Geniet nog van de komende week!
    Lieve Groetjes,

  • 07 Mei 2005 - 16:50

    Paula:

    Karin, Gefeliciteerd!!!
    Keigoed!! Zijn deze extra kilometers nu om van je loopverslaving af te komen???. Geniet er maar van. Groeten en tot gauw.
    Paula.

  • 07 Mei 2005 - 16:59

    Hennie Tek:

    Hiep, hiep, hoera.....
    Geweldig, wat een prestatie. Wat zul jij genieten! Maar dat je nu nog naar een privehuis gaat! Nog een heel fijne vakantie en tot volgende week. Liefs

  • 07 Mei 2005 - 17:09

    Marina:

    werkelijk een feestdag vandaag!! een enorme omhelzing van mij aan jou, je weet wel...dat we elkaar helemaal fijnknijpen!!!!

  • 07 Mei 2005 - 17:11

    Nog Een Keer Marina:

    het is hier een dubbele feestdag: loek heeft vandaag voor het eerst in de jaguar door het dorp gereden.... na 4 (vier!!) jaar restaureren is hij klaar. we gaan vanavond uit eten. dan drinken we op twee bijzondere (rijpe) dames.....!!!!!!!

  • 07 Mei 2005 - 17:18

    Fons:

    Hoi Karin.
    Van harte gefeliciteerd met het behalen van je einddoel.Nu kan tenminste met een gerust hart met vacantie gaan, en hoop je snel weer uitgerust en tevreden terug te zien,
    Groetjes en een knuffel van Fons

  • 07 Mei 2005 - 17:51

    Suus:

    Je bent fantastisch!!!! :-) dikke kus, moesje! Veel succes nog, die laatste kilometers naar de kust, dat moet volgens mij geweldig zijn om dan zo naar de zee toe te lopen, da's een écht einde; het einde van de wereld!

  • 07 Mei 2005 - 18:21

    HUG:

    ... geweldig goed ...

  • 07 Mei 2005 - 18:24

    Cor:

    Hey schat,
    Als meest "belanghebbende" van alle volgers had ik het genoegen om vanochtend via jouw telefoontje een "live" verslag te krijgen van je aankomst in Santiago. Geweldig!! Nogmaals van harte gefeliciteerd met deze gigantische prestatie: alle knuffels die je verdiend hebt, veel plezier vanavond en de volgende dagen... en tot over een kleine week!
    Dikke kus!!!!!!!

  • 07 Mei 2005 - 18:40

    Cobi:

    Ha Kaatje,
    nou meid, ook namens Eric van harte gefeliciteerd met deze prestatie.
    Te gek en ongelooflijk dat je toch nog verderloopt na Finisterra na al deze wandelweken.
    Veel plezier gewenst voor de komende week en naar ik hoop ook veel zon en een goede terugreis.
    Hopelijk tot gauw, dikke kus van ons.

  • 07 Mei 2005 - 19:33

    Theo En José:

    Lieve dappere Karin,
    Na dit gelezen te hebben zijn Theo en ik aan het vechten wie er op de computer mag om jou proficiat te wensen. Dus 100 x proficiat met deze geweldige prestatie. Nog een hele fijne week, geniet van het rode nat, wij drinken er vanavond ook een op jouw succes.
    Hele dikke kus en tot snel!

  • 07 Mei 2005 - 19:33

    Loes (ddd):

    Proficiat Karin, je hebt een geweldige prestatie neergezet, petje af!!!
    Groetjes en nog een heel fijne week. Loes

  • 07 Mei 2005 - 19:38

    Oswald:

    Geproficiateerd...met uw prestatie Karin,met deze wens ik u nog veel geluk en wandel plezier,ik heb genoten van ieder berichtje.De (ex)hospitalero van Los Arcos.

    Het ga je goed.doeiiiiiii.

  • 07 Mei 2005 - 19:43

    Marloes:

    ...super...
    je bent een topper!!!

  • 07 Mei 2005 - 19:57

    Hanny:

    Hallo Karin,

    Je hebt een geweldige prestatie neergezet Karin en geniet nog maar van die laatste week afkicken!
    Tot ziens maar weer in de hectische wereld die Eindhoven heet.

  • 07 Mei 2005 - 20:27

    Marianne:

    Lieve Karin,
    In éen woord : GEWELDIG!
    En nu nog lekker een paar dagen uitvieren. Dat heb je wel verdiend. Veel plezier nog en een goeie terugreis naar Olanda. En wat zal het thuisfront blij zijn als je er weer bent.. ...

    Tot binnenkort weer as usual.

    Groetjes, Marianne

  • 07 Mei 2005 - 22:56

    Frans En Elfri:

    geweldige Karin, van Harte gefeliciteerd met je prestatie en geniet maar van je wel verdiende vacantie . Vandaag een hele fijne moederdag ondanks dat Suus en Ingrid en Cor er niet bij zijn.
    Groetjes en tot ziens

  • 07 Mei 2005 - 23:28

    Hennie V Deventer:

    Karin je bent een topper.
    Hartelijk Gefeliciteerd met deze prestatie.
    Geniet nog van de komende dagen,je hebt het verdiend.
    Goede reis terug en tot gauw op ons vrouwenclubje.
    doeiiiiiiiiiiiiiiiiii

  • 08 Mei 2005 - 07:53

    Willy En Helma:

    Ha die Gimli!
    Super. Zijn benieuwd hoe dik je kuiten zijn geworden. Die van ons groeien ook al aardig want we wandelen hier op de Griekse eilanden wat af. Maar niet te vergelijken met jouw prestatie. Tot ziens op de Martelweg!

  • 08 Mei 2005 - 07:58

    Renger:

    Gefeliciteerd met deze geweldige daçg. Een.... ik kom er ook aan, dinsdagmorgen hoop ik.

    Groet, Renger

  • 08 Mei 2005 - 08:26

    René @ Annemieke:

    Gefeliciteerd!!! Karin.
    Geweldige prestatie.
    Een ding is zeker,ondanks wat tegenslag is dit een ervaring die ze je nooit meer afnemen.
    Nu wordt het alleen nog maar genieten.
    Nog een fijne tijd daar,goede reis terug.
    We horen je ervaringen graag.Groetjes Annemieke en René

  • 08 Mei 2005 - 10:12

    Wim En Stia:

    Proficiat! Een geweldige prestatie!
    Geniet nu hier van de sfeer die wij ook ervaren hebben als heel bijzonder.
    Voor jou nog 'bijzonderder'met alle bekenden die je op je weg ontmoet hebt.
    Wij moeten nu afkicken!Het was erg leuk je
    ervaringen te lezen. Fijne dagen en een goede thuisreis!
    Stia

  • 08 Mei 2005 - 10:28

    Marion:

    Hoi Karin,
    Ik let even niet op en je bent er al!!! Geweldig gedaan!! Gefeliciteerd!! Dat je nu nog tijd hebt om naar Finisterra te gaan is ook heel leuk al heb ik gezien dat dat ook nog drie dagen lopen is. Je krijgt er zo te zien maar geen genoeg van. Je kunt trots op jezelf zijn.
    Groetjes en tot gauw,
    Marion

  • 08 Mei 2005 - 14:28

    Ingrid:

    Hej mam! Ik heb je gister middag natuurlijk even live gefeliciteerd, maar alsnog even een hieperdepiep van mij! xxx tot snel he!

  • 08 Mei 2005 - 17:47

    Els Van Daal:

    Karin van harte gefeliciteerd met je prestatie

  • 08 Mei 2005 - 18:38

    Margo:

    gefeliciteerd. fantastisch dat je het hebt gehaald en vlug ook, maar kennelijk krijg je er niet genoeg van dat je nog verder gaat lopen. lekker genieten dus. karin, je hebt talent om te schrijven, misscien een keer een boek. het wa heerlijk om je verhalen te kunnen volgen. bedankt en tot gauw.
    margo

  • 08 Mei 2005 - 19:17

    Marie-christine K.:

    Geweldig gedaan Karin!!!
    Wat een prestatie. Dit is iets om je hele leven trots op te blijven!
    Nu nog een weekje na-genieten. Een hele gezellige week toegewenst en een dikke omhelzing van mij.

  • 08 Mei 2005 - 19:38

    Marina:

    ik ben toch zo benieuwd hoe de komende dagen voor je zullen zijn....zal het "anders" lopen?? is het misschien te vergelijken met het gevoel dat je krijgt als je op zondagochtend vroeg wakker wordt en je vervolgens nog een paar uur mag doorslapen....je weet wel: je weet dat je eruit moet, maar het HOEFT nog niet. je gaat straks naar huis, maar NU nog niet......
    veel plezier lieve karin.

  • 08 Mei 2005 - 20:15

    Carin:

    O Kaatje, je bent echt een grote kanjer! We zijn allemaal trots op je hoor, geweldig, en niet alleen op de afgelegde kilometers, maar je verdient ook een pluim voor je leuke reisverslagen. Het was echt genieten. Mocht het niet lukken bij UV kun je vast en zeker als verslaggever aan de slag! Maar ook dat gaat je zeker lukken. Geweldige prestatie! Geniet nog maar lekker van je weekje aan zee met je pralletjes in de zon en beentjes omhoog, heb je verdiend. Tot binnenkort!
    Die andere Kaat.

  • 09 Mei 2005 - 06:54

    Josien:

    Ha-die Karin
    Je bent er!!!!
    Geweldig!
    Super!
    Grandioos!
    Josien

  • 09 Mei 2005 - 07:06

    Marijke En Ed:

    Lieve Karin ,

    wij zijn heel trots op jou dat jij dit alleen heb kunnen volbrengen , het moet een enorme levenservaring zijn.
    Wij kunnen nu pas reageren omdat wij een week weg zijn geweest.
    Dat je de moed nog kan opbrengen om nog verder te lopen naar Finisterra het meest westelijk puntje van Spanje geef toch wel aan dat je er heel veel plezier aanbeleefd.
    Karin wij wensen jou nog prettige dagen in Spanje en.

    Veel liefs

    Ed en Marijke

  • 09 Mei 2005 - 07:11

    Marijke En Ed:

    Lieve Karin ,

    wij zijn heel trots op jou dat jij dit alleen heb kunnen volbrengen , het moet een enorme levenservaring zijn.
    Wij kunnen nu pas reageren omdat wij een week weg zijn geweest.
    Dat je de moed nog kan opbrengen om nog verder te lopen naar Finisterra het meest westelijk puntje van Spanje geef toch wel aan dat je er heel veel plezier aanbeleefd.
    Karin wij wensen jou nog prettige dagen in Spanje en.

    Veel liefs

    Ed en Marijke

  • 09 Mei 2005 - 07:12

    Marijke En Ed:

    Lieve Karin ,

    wij zijn heel trots op jou dat jij dit alleen heb kunnen volbrengen , het moet een enorme levenservaring zijn.
    Wij kunnen nu pas reageren omdat wij een week weg zijn geweest.
    Dat je de moed nog kan opbrengen om nog verder te lopen naar Finisterra het meest westelijk puntje van Spanje geef toch wel aan dat je er heel veel plezier aanbeleefd.
    Karin wij wensen jou nog prettige dagen in Spanje en.

    Veel liefs

    Ed en Marijke

  • 09 Mei 2005 - 07:54

    Theo En José:

    Lieve Karin,
    Vandaag 9 mei is a special day, van harte gefeliciteerd, dat wordt weer een flinke borrel vanavond!!!
    Dikke knuffel en tot snel.

  • 09 Mei 2005 - 07:58

    Lieke:

    Proficiat Karin!
    Dit is een prestatie en een belevenis waar je nog lang van na gaat genieten.
    En wij zullen je verhaaltjes gaan missen.
    En nu even relaxen en genieten van een weekje vakantie. We zien je volgende week. Heel veel groetjes.

  • 09 Mei 2005 - 08:29

    Corrie:

    Karin, geweldig, van harte gefeliciteerd, met deze fantastische prestatie, geniet nog even, tot gauw,
    Groetjes Corrie

  • 09 Mei 2005 - 09:29

    Jeroen:

    Van harte gefeliciteerd met je prestatie! Geniet nog van je laatste week en tot komend weekend.

  • 09 Mei 2005 - 10:46

    Riet:

    Wouw gefeliciteerd! ik vond het leuk je te volgen en ik wens je een goede terugreis. Liefs van Riet

  • 09 Mei 2005 - 11:42

    Nellie Meenk:

    Gefeliciteerd!!! En rust nu maar lekker uit! Ik heb al je berichten met interesse zitten lezen. Vorige week ben ik even afgehaakt (vakantie in Rome, dus de aankomst heb ik vanmorgen pas gelezen. Je zult ook wel blij zijn om weer terug te gaan. Waarschijnlijk zien we je nog voor het einde van het schooljaar? Geniet (maar drink met mate)



    Nellie

  • 09 Mei 2005 - 11:44

    Nicole:

    Geweldig pelgrim,
    Wat super de puber goed ben jij Kaatje.
    Opdracht volbracht wat zal jou Cor blij zijn en ik ook hoor lol.
    Wat heb je veel gelopen ik wil graag je voetjes zien en dan nog doorgaan nou nou sterk persoontje ben je hoor.
    Leuk dat je er bent bij onze slotdrive ben blij je dan weer te zien, neem maar lekker 1 2 of 3 wijntjes hoor verdiend,nu op naar je nieuwe baan meissie.
    Heel veel groetjes en dikke knuf van mij , Nicole

  • 09 Mei 2005 - 12:26

    Hans Kuipers:

    Karin
    Fantastisch gedaan. Proficiat. Het was fijn om afgelopen weken met je mee te kunnen "Lezen,lopen,kijken". Geniet van de laatste week en van je thuiskomst.
    Tot spoedig Hans

  • 09 Mei 2005 - 12:57

    Marco, Daniëlle En Mara:

    Hoi Karin.

    Proficiat, wat een SUPER prestatie en ook zo snel!
    We zijn dan ook SUPER
    trots op jou! Nou SUPERvrouw, geniet nog van je welverdiende rustdagen aan zee.

    Groetjes, Marco,
    Daniëlle en Mara
    xxxxxxxxxxxxx

  • 09 Mei 2005 - 13:05

    José S:

    Karin, een late reactie maar van harte gemeend! Symbolisch alvast drie dikke zoenen vanwege je megaprestatie! Ik wens je nog een leuke week en ben benieuwd om je weer te zien. Je zult terug in Eindhoven wel af moeten kicken!
    Groetjes ook van Jan!

  • 09 Mei 2005 - 13:27

    Saskia:

    ha kanjer keigoed dat je het einddoel hebt bereikt geniet nog maar een paar daagjes van de zon ben net terug uit het zonnige zuiden en het is hier k-weer. tot ziens weer snel bij ons muziekfabriekske

  • 09 Mei 2005 - 14:02

    Marleen:

    JEUH KEI GOED MEISJE!!!!!

  • 09 Mei 2005 - 14:09

    Marleen:

    JEUH KEI GOED MEISJE!!!!!

  • 09 Mei 2005 - 15:10

    Monique Lemaire:

    Ha die Kaatje Tokkel,
    Proficiat, sluit deze bijzondere tocht goed af en ik hoor graag nog je ervaringen "live".
    liefs,
    monique

  • 09 Mei 2005 - 19:21

    Corrie Andreae:

    Toppie,toppie,nou meid voor mij ben je een superwoman,dit doe ik je zeker te weten niet na.Ik hoop dat je nog lekker kan genieten van het mooie Spanje en een welverdiende rust.We horen elkaar wel weer als je terug bent op je stekkie in Eindhoven.
    Liefs Corrie en ook de groetjes van Piet!!

  • 09 Mei 2005 - 19:24

    Ron En Diella:

    Hoi Karin,
    GEFELICITEERD met je geweldige prestatie en geniet van de komende week.
    Groetjes.

  • 09 Mei 2005 - 19:49

    Eddy:

    Hola Karin

    Felicidades !!!
    Mijn broer en ikzelf waren er begin april in Los Arcos reeds rotsvast van overtuigd dat je het ging halen met vlag en wimpel. Als je zo een paar weken die ganse meute pelgrims de revue ziet passeren, bemerk rap de pelgrims met pit. En je blaakte van zelfvertrouwen , moed en volhardingskracht Nog eens een dikke proficiat van de broers-hospitaleros xxx

  • 09 Mei 2005 - 20:24

    Paul En Marianne:

    Geweldige prestatie Karin en dat in je uppie! Proficiat. We hebben erg genoten van je reisverslagen. Alsof we er ook een beetje bij waren. Geniet nog lekker deze laatste dagen in Spanje en daarna een heel fijn weekend weer samen met Cor en de meiden!
    Heel veel liefs van Paul en Marianne.

  • 09 Mei 2005 - 20:52

    Nicole K.:

    Ben ik zelf een weekje op vakantie, kijk op je stite ... en .... je bent er al, woh, super!
    Geniet nog lekker van je laatste weekje!
    Tot gauw he!

  • 09 Mei 2005 - 23:06

    Jan B:

    Karin,
    geweldig!!!

  • 10 Mei 2005 - 06:33

    K.D:

    Hoi Karin,
    Wat een prestatie zeg, geweldig Proficiat!!
    Nu zullen de billen wel slank zijn geworden.

    Groetjes en tot ziens

  • 10 Mei 2005 - 06:50

    Marijke:

    He Lieverd,

    Wat ben jij toch een kanjer!
    Natuurlijk heb ik nooit getwijfeld dat jij het zou halen maar je bent toch wel snel gegaan.

    Ik hoop dat je nog lekker zal genieten van de laatste week , nog even in de zon met die vermoeide beentjes languit languit , i.p.v.kilometers vreten , ook wel even lekker.

    Tot de volgende week dan bel ik je , dikke kus

    Marijke

  • 10 Mei 2005 - 07:49

    Maurice:

    Hoeperdepoepie proficiat je bent er!! Geniet maar van de zee. Even wat nieuws van mij. De voorstelling waar ik het over had, die ik zou spelen, gaat niet door, ik kreeg de teksten niet in mijn hoofd (leeftijd?) Jij kunt er over meepraten want jij bent ook al 50. Heb je ook last van dementia praecox? Hoop je weer snel te zien, groetjes van je prins.

  • 10 Mei 2005 - 08:59

    Cor & Ellen:

    Kei goed gedaan! Maak er nog maar een mooi weekje van (beetje afkikken) en dan zin we je binnenkort weer.
    Groetjes.

  • 10 Mei 2005 - 09:07

    Renger:

    Hoi Karin,
    Jij bent nu ergens aan de atlantic, en ik ben inmiddels in Santiago. Gisteren hebben San en ik een echte marathon gelopen. Ging heel goed. Om half vijf ongeveer in Santiago. Vanmiddag naar Cee met de bus en morge het laatse traject lopen. Donderdag terug en vrijdag om 12 uur afreizen naae Nederland, net als jij leesik.
    Groetjes en tot vrijdag of eerder.

    Groet, Renger

  • 10 Mei 2005 - 11:16

    Monique Sol:

    Ha die kaat,

    Ben ik even naar Noorwegen, kom ik terug, ben je er al!!
    SUPER !!!
    ECHT KEI GOED!!!
    GEWELDIG!!!!
    .....GEEN WOORDEN VOOR....
    DIKKE KNUFFEL
    Monique

  • 10 Mei 2005 - 12:18

    Magda En Anneke:

    Gefeliciteerd met het behalen van je doel!Geweldig dat doorzettingsvermogen van jou en van al die anderen, letterlijk in je voetspoor!
    Je hebt geweldige dingen beleefd, bedankt dat we daarvan mochten meegenieten. Tot gauw weer in ons platte landje.
    Groetjes, Magda en Anneke

  • 10 Mei 2005 - 14:50

    Yvonne:

    Hoi Maatje,
    Ben even off-line geweest. Hoorde echter om mij heen dat alles goed ging. Ik had er ook het volste vertrouwen in dat je het zou halen maar ben blij dat je het er zonder kleerscheuren hebt afgebracht. Je bent een echte Pelgrim!! Je zult zeker trots zijn op jezelf en terecht. Geniet er nog maar lekker van. Zal toch blij zijn je weer "in het echt" terug te zien. Veel liefs XX

  • 10 Mei 2005 - 18:08

    Gerard Maas:

    karin,
    Proficiat,het is toch een hele prestatie,zeker met het weer wat jij gehad hebt.
    Ik vond het leuk om je te volgen.Ik prijs je om jedoorzettings
    vermogen.
    Cockie en ik gaan 15-5 10 dagen naar New- York, de stad bekijken en 2 pelgrims bezoeken die daar wonen.
    Ze nodigde ons uit om in de flat die zij daar hebben te logeren
    We zien er naar uit.
    Karin geniet nog van deze week en alvast een welkom thuis.
    gerard

  • 10 Mei 2005 - 22:15

    Tineke:

    Hoi meissie,
    GEWELDIG, wat zal dat een zalig gevoel zijn om je missie te hebben volbracht.
    Wat heb je een kracht laten zien. Wat zal dit je goed doen. 'K hang in de staart van de reakties maar het is niet minder gemeend.
    Kus, Tineke.

  • 11 Mei 2005 - 09:24

    Grote Karin:

    Door de vakantie ben ik wat laat met reageren;
    SUPER SUPER SUPER SUPER!
    Van harte gefeliciteerd met deze bijzondere prestatie!
    tot gauw en een fijn weerzien met Cor en de meiden!

  • 11 Mei 2005 - 10:11

    Jos En Mariette:

    Proficiat superwoman!

  • 12 Mei 2005 - 12:44

    Monique (ddd):

    Hoi Karin,

    Ik liep behoorlijk achter met lezen en had dus nog heel wat in te halen. Zie ik dat je er ineens bent (voor mijn gevoel dan. Wat zijn die weken voorbij gevlogen. Voor jou is het waarschijnlijk een heel ander gevoel. Een hele beproeving op sommige momenten. Wat zal jij trots zijn op jezelf en dat mag ook!!! Ik vind het SUPER wat je gedaan hebt. PROFICIAT. Een hele goeie terugreis gewenst en tot binnenkort.

    Liefs,
    Monique

  • 12 Mei 2005 - 12:55

    Isabel:

    Lieve karin
    Geweldig dat je er bent en ik hoop dat je flink hebt kunnen genieten je bent een hele ervaring rijker ,fantastisch.
    Leuk dat je zoveel mensen hebt leren kennen .Je ziet ook al ga je alleen je bent nooit alleen .
    Dikke kus en zie je weer in eindhoven,ik ben trots op je

  • 13 Mei 2005 - 07:56

    Ivar:

    Geweldig Karin, gefeliciteerd.
    Bij terugkomst wacht er een nieuwe uitdaging voor je. Je kan per direct naar UV. Voor nu nog maar eventjes lekker genieten van je mooie prestatie.
    Groet,
    Ivar.

  • 13 Mei 2005 - 13:28

    Sandra:

    Lieve Karin,
    Reageer toch nog een keer op je site ookal is deze al 5 dagen oud. Vond het bijzonder je te ontmoeten en ben blij dat mijn vader en jou pad elkaar gekruist hebben. Ik hoop dat hij de wijze woorden die jij hem hebt verteld kan vasthouden in omzetten in daden.
    Volgens mij ben je een geweldige moeder. Dank voor je ontmoeting

    Liefs van sandra

  • 14 Mei 2005 - 11:04

    Nettie:

    Hallo Karin.
    Van harte Proficiat.
    Wat een prestatie!!
    Ook al ga je ons verlaten op de Karel Martel weg zijn er velen die benieuwd zijn naar je verhalen en je gelukkig toch nog gebruinde "snoet".
    Tot gauw, Nettie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Santiago de Compostella

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

15 Mei 2005

Weer thuis

07 Mei 2005

Ik ben er!

06 Mei 2005

Nog één nachtje slapen

02 Mei 2005

Galicië

28 April 2005

ZON!!!
Karin
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 603
Totaal aantal bezoekers 116766

Voorgaande reizen:

01 April 2022 - 08 Mei 2022

Nog één keer!?

03 Maart 2017 - 30 April 2017

Via de la Plata

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: