Sara - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Karin Broek - WaarBenJij.nu Sara - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Karin Broek - WaarBenJij.nu

Sara

Door: Karin

Blijf op de hoogte en volg Karin

18 Februari 2005 | Nederland, Eindhoven

Nog 4 nachtjes slapen en ik word 50, da's toch echt niet niks. De reis komt steeds dichter bij, nog 6 weken en ik sta aan de vooravond. Soms lees ik op internet verhalen en dan bekruipt me het gevoel dat ik er misschien te gemakkelijk over denk. Toch overheerst de zin om te gaan, ik word ongeduldig.

• 18 Februari 2005 - 11:12

Cor:

ik merk dat je ongeduldig wordt. 6 weken is nog lang. wel leuk (ook) op deze manier te communiceren.

• 22 Februari 2005 - 19:13

Suus:

gefeliciteerd moesje!!!!
    50 alweer.....
    ben ik 1 kwartje; ben jij er 2.... :-)

• 25 Februari 2005 - 08:36

Monique:

hoi kaatje, het komt nu wel dichterbij. We houden je in de gaten hoor...

• 28 Februari 2005 - 08:36

Bea:

Ik vond 't gisteren zwaar gezellig, bedankt. Lekker gegeten ook. Succes met puinruimen.

• 11 Maart 2005 - 11:14

Frans Parren:

Beste Karin

Allereest gefeliciteerd met het bereiken van een jubileumjaar. Dit geeft je ongetwijfeld die extra fysieke kick om de tocht naar SdC te gaan maken.Als mede-pelgrim wens ik je alle succes, goed weer en goeie voetjes.
    Ik vertrek iets eerder dan jij. Als ik "erdoor zit" komen wij elkaar wellicht nog tegen. Het belangrijkste is: we zijn onderweg naar St Jacobus !

• 12 Maart 2005 - 18:19

Gerard Maas:

Ik heb genoten van je chocolade
    Ik wens je een prima start toe.
    Groet
    gerard