Uitrusting - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Karin Broek - WaarBenJij.nu Uitrusting - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Karin Broek - WaarBenJij.nu

Uitrusting

Door: Karin

Blijf op de hoogte en volg Karin

13 Maart 2005 | Nederland, Eindhoven

Het begint er op te lijken, mijn uitrusting is bijna compleet. Vandaag de nieuwe rugzak uitgeprobeerd, inhoud 7,7 kg maar er zat nog niet écht alles in. Wél zat er onverwacht een zitmatje in dat vandaag meteen van pas kwam tijdens de wandeling in de heuvels van Limburg/België. Het thermisch hemd dat ik gekocht heb is echt heerlijk om te dragen, ik haal er nog maar een. Met loopstokken lopen is wel even wennen maar dat ga ik toch doen.

• 13 Maart 2005 - 20:51

Suus:

een zitmatje??? Dat hadden ze in de winkel er niet bijverteld.... haha! Da's handig! En hoe loopt de rugzak? Gaan de heupbanden niet vervelen? Nog 3 weekjes....... :-)

• 15 Maart 2005 - 19:20

Harry Smits:

Het begint er zeker op te lijken. Wanneer ik je niet meer zie vantevoren: veel succes.

• 16 Maart 2005 - 11:28

Madelon:

Hoi Karin!

Nou leuk zeg zo'n site! Ik hou je in de gaten!

Groetjes, Madelon!

• 20 Maart 2005 - 18:58

Marjanne Den Uil:

Hallo Karin,
    ik hoorde van Bea dat jij Santiago de Compostella gaat lopen, dat vind ik helemaal super van je! En ik wil je heel veel succes wensen. Groetjes, Marjanne den Uil.