Voorbereidingen - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Karin Broek - WaarBenJij.nu Voorbereidingen - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Karin Broek - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen

Door: Karin

Blijf op de hoogte en volg Karin

21 Maart 2005 | Nederland, Eindhoven

Gisteren, op de eerste lentedag, hebben we nog een wandeling gemaakt vanuit Valkenburg. De 7-toppen-route, heel mooi en met echt lenteweer. Beetje oefenen met stijgen en dalen. Niet te vergelijken natuurlijk met wat me te wachten staat in de Pyreneeën maar je wil toch wat. Het ging in ieder geval goed, met een volle rugzak op die intussen toch bijna 9 kg weegt.
De thee met Limburgse vlaai (met slagroom) ging er na afloop wel in. Lekker in het zonnetje op een terras.

• 23 Maart 2005 - 18:49

Corrie En Henk:

Hoi Karin, lekker he, met dir weer.Heb je de dazer al uitgeprobeerd? Hoe reageren vlaaien daarop??

• 23 Maart 2005 - 22:20

Fons Berkvens:

Karin.
    Het is een heel aangaan,
    maar ik ben er zeker van dat jij het volbrengt.
    groetjes Fons

• 24 Maart 2005 - 06:40

Sammietje B->:

Ongelooflijk!! Hoeveel kilo weeg jij? Maar je gaat met een volle rugzak van 9 kilo mee. Wens je veel success! Geniet je wandeling.

• 25 Maart 2005 - 16:18

Frans Parren:

mede-pelgrim,
    Die vlaai maar vooral die slagroom loop jij er over een week weer af! Ik wens je een Bon Camino. Voor mij nog vijf nachtjes en ik ben op weg. Het ga je goed, wellicht ontmoeten wij elkaar nog onderweg. Je weet maar nooit.

• 27 Maart 2005 - 07:36

René &Annemieke:

Karin we wensen je heel veel succes we blijven je volgen doei!!!

• 05 April 2005 - 17:37

Rietvdberk:

Hoi Karin,
    Leuk om je tocht te volgen. Als ik je verhaal van vandaag lees zou ik zo meelopen. Ik loop ook erg veel NS wandelingen en ik voel me fantastisch in de natuur. Twee jaar geleden ben ik 7 weken de outback in Australie doorgetrokken en ik wilde niet meer naar Nederland. Wel voor mijn kleinkind natuurlijk en de kinderen. Ik wens je weer alle goeds toe . liefs van Riet