Het leven begint bij 50 ..... - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Karin Broek - WaarBenJij.nu Het leven begint bij 50 ..... - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Karin Broek - WaarBenJij.nu

Het leven begint bij 50 .....

Door: Karin

Blijf op de hoogte en volg Karin

30 Maart 2005 | Nederland, Eindhoven

Wie zei "het leven begint bij 50"? Ik kan het alleen maar beamen. Nog 4 nachtjes en mijn reis begint. In het paasweekend hebben Cor en ik nog 70 km van het Pieterpad afgelegd, van Hellendoorn naar Doetinchem. Wij doen het op de ingewikkelde manier: auto, fiets, lopen, auto. Het was heerlijk, het weer zat heel erg mee, een prachtige omgeving en de voeten zijn goed gebleven. Ondertussen heb ik ook nog een nieuwe baan!! Na mijn wandeling begin ik op het examenbureau van de opleidingen UV/LMP als applicatiemedewerker, daar heb ik heel veel zin in.
Maar eerst de wandeling.
Zaterdagochtend brengt Cor mij naar Antwerpen-Berchem waar ik om 08.57 uur met de Thalys naar Parijs vertrek, aankomst 11.05 uur in Paris Nord. Dan met de metro naar Paris Montparnasse waar om 12.15 uur de TGV naar Bayonne vertrekt, aankomst 17.06 uur. Om 18.10 uur zal ik dan mijn laatste etappe, met de trein, van die dag afleggen naar St. Jean Pied de Port, aankomst 19.18 uur. Een slaapplaats heb ik geregeld bij Chez Jean, een soort refugio maar dan iets luxer. Je kunt het bekijken op http://jeangite.free.fr en klik dan eens op "Le Gite". Na, ik hoop, een goede nachtrust zal ik op zondag 03-04-05 met mijn eerste etappe te voet beginnen.
Wordt vervolgd...

  • 30 Maart 2005 - 08:40

    Marleen:

    Hoi Karin!!

    Nou spannend hoor; nu komt het al echt dichtbij....

    We gaan je wel missen hier hoor! De weken dat je aan de wandel bent, maar ook hier op school!

    Veel succes met alles!

    Groetjes!!

  • 30 Maart 2005 - 09:33

    HUG:

    Uhm, als je leven pas begint met 50, wat heb je dan eigenlijk die eerst 50 jaar gedaan??

    Wel fijn trouwens om te weten dat ik me voorlopig nog niet druk hoef te maken gezien het feit dat mijn leven nog niet begonnen is. ;-)

  • 30 Maart 2005 - 09:36

    Tjappie:

    Hee Karin,

    Alvast heel veel plezier en succes.
    Ook met je nieuwe baan bij UV, echt super.
    Weer eentje die naar de Sterrenlaan komt, joepie.

    Houd ons maar op de hoogte van je reis. Dan zal ik af en toe laten weten wat voor streken we hier uithalen. En ja... ik ga binnenkort een afspraak maken bij je weet wel... je hoort er nog wel van.

    Groetjes,
    Tjappie

  • 30 Maart 2005 - 13:14

    Fons Berkvens:

    Karin.
    Als ik je niet meer zie'heel veel succes.
    groetjes Fons

  • 30 Maart 2005 - 17:03

    Paula:

    Karin, nog 3 nachtjes...
    Succes en nog een laatste knuffel. Gr.

  • 30 Maart 2005 - 17:36

    Marina:

    hallo hallo
    jeetje, de dagen zijn voorbijgevlogen. jouw laatste dagen hier voor het grote avontuur. ik wed dat je je niet meer zo druk maakt over alles als in het begin, alle besluiten zijn genomen,de rugzak gepakt, gewogen en weer gepakt... de laatste tocht gelopen, geen blaren gekregen, dus vol vertrouwen het pad op.
    ik denk aan je, echt elke dag!! en wie weet.... je hebt zoveel losgemaakt hier: volgend jaar volg ik VAST je spoor!!
    veel liefs, en een kus
    marina

  • 30 Maart 2005 - 18:28

    Marie-Christine K.:

    Karin,

    Heel veel wandelplezier.
    Ik ben heel benieuwd hoe het je vergaat,dus ik ga je weg zeker volgen!

  • 31 Maart 2005 - 14:30

    Anneke:

    Buena suerte en su peregrinación.!!

  • 01 April 2005 - 13:13

    Theo:

    Karin,
    Heel veel wandelplezier en petje af voor zoveel lef in je upie.

  • 02 April 2005 - 07:00

    Corrie En Henk:

    Lieve Karin,

    Doordat het met Corrie haar moeder slecht gaat een latere reactie dan bedoeld.Goede reis gewenst,en veel succes, we houden contact.

  • 02 April 2005 - 17:33

    Nicole:

    He Kaatje,

    Goede reis gehad?
    Rust lekker uit bij Jean want morgen .... begint
    het grote avontuur!

    Liefs Nicole.

  • 02 April 2005 - 18:44

    Jacqueline:

    Hoi Karin,

    Ben je goed aangekomen? Geen trein gemist? Héél véél succes morgen.
    Ik denk aan je en zal je volgen!

    Lieve groetjes,
    Jacqueline

  • 03 April 2005 - 14:55

    Marina:

    gisteren bij de verjaardag en huisopwarmfeestje bij minke en patric hebben we op je getoost. je krijgt veel groetjes van liana en martin uit maassluis en van kurt karel en anja. je weet wel mijn grote neef met snor!! je eerste loopdag zit er bijna op, hier was het een heerlijke dag, hopelijk bij jou ook. als het goed is heb je je eerste onderdak gevonden. ik ben benieuwd hoe zoiets gaat, kijk je nog naar hoe het eruit ziet of ben je moegelopen en denk je: als er maar een bed staat dan komt de rest wel goed!!wrijf maar lekker over je voeten straks, zorg er maar goed voor!! slaap gerust hoor, straks.
    dag dag
    marina

  • 03 April 2005 - 16:36

    Gerard Maas:

    Karin
    Je eerste dag zit er op.
    Hier is het 20 graden en bij jou?
    Ik zal je zoveel mogelijk blijven volgen.
    Zoals je weet is de paus overleden. In het katholieke Spanje zul je wel veel op de t.v. van de begrafenis en de pauskeuze kunnen volgen.
    welkom in Roncevalles
    gerard

  • 03 April 2005 - 19:08

    Cor:

    Hoi Karin,

    De eerste wandeldag zit erop! Geniet van elk uur!

  • 04 April 2005 - 06:23

    Nellie Meenk:

    Hoi Karin, je eerste voettocht zit erop. Ging het goed de eerste dag? Het weer is hier prachtig dus ik hoop hetzelfde voor jou.
    Wij zijn inmiddels alweer begonnen. Voor jou duurt dat nog een hele tijd? Hoe zijn de paden om op te wandelen en de omgeving? Ik zie het allemaal wel in je eerste wandelbericht. Groetjes Nellie

  • 04 April 2005 - 07:00

    Willy:

    Hoi Kaatje
    Als je dit leest heb je het zwaarste deel al gehad. Het zou lekker zijn als je net zo'n geweldig weer hebt als hier.
    Hou je taai.

  • 04 April 2005 - 07:03

    Madelon:

    Hoi Kaatje!

    Nou de eerste kilometers zitten in de benen! Haha, hoe voelt dat nou?! Flink klimmen geblazen de komende dagen toch? Nou heel veel succes en laat maar weer wat horen! Wij zullen wel werken!

    Groetjes, Madelon.

  • 04 April 2005 - 08:47

    Margo:

    hoi Karin
    het begin is gemaakt.ik hoop dat het lekker gaat en dat het net zo'n mooi weer is als hier. heb je een goede reis gehad? ik lees het wel.

    groetjes Margo

  • 04 April 2005 - 09:43

    Hanny:

    Hallo Karin,

    Als je dit leest, is de tocht voor jou al begonnen. Ik hoop dat je heel veel wandelplezier krijgt en wens je een heel goed trip.

    Nieuwgierig als ik ben, zal ik jouw voettocht uiteraard met belangstelling volgen.

    Groetjes,
    Hanny

  • 04 April 2005 - 12:35

    Frans Parren:

    Als je dit lezen kunt zit je wellicht al in Pamplona. Ik ben net aangekomen in Puente La Reina een mooie maar zeer zware tocht met moeilijk beloopbare kleipaden.
    Na een flinke douchebeurt en een paar biertjes is alles weer in orde.
    Wens jou veel succes op je tocht.

  • 04 April 2005 - 13:32

    Josien:

    Hoi Karin
    Hoe is je treinreis gegaan? De eerste 2 wandeldagen zitten erop! Ik ben benieuwd hoe het wandelen is tot zover dan ...
    Hier hebben we een heerlijk zonnig weekend achter de rug. Hoe is 't weer ginds?
    groetjes,
    ik denk aan je ...
    Josien

  • 04 April 2005 - 21:40

    Fridi En Frans:

    lieve Karin
    We hoorden dat je aan de grote tocht bent begonnen.
    Heel knap hoor!
    We willen je vanuit Valkenswaard heel veel sterkte en succes toe wensen en hopen dat je zonder mankementen je eind doel bereikt
    succes en groetjes van Frans en Fridi

  • 05 April 2005 - 07:16

    Theo En José:

    Ha kanjer

    Je eerste 2 wandeldagen zitten erop, is het goed gegaan, goed weer gehad?
    We denken aan je, dikke kus

    Theo en José

  • 05 April 2005 - 10:08

    Cobi:

    ha kaatje
    Er gaat geen dag voorbij of ik denk aan je.
    Ik ben zo benieuwd hoe het gaat en hoe jij je voelt.
    Als ik jouw moed had gehad, dan had ik nu waarschijnlijk naast je gelopen.
    Ik hoop dat je mooi weer hebt en leuke mensen op je pad tegenkomt.Veel plezier meid, groetjes en een dikke kus.

  • 05 April 2005 - 11:22

    Wim En Stia:

    Wat een moed!
    We wensen je veel succes... en veel mooie ervaringen.
    Dat genieten en afzien in balans blijven. toitoi!

  • 05 April 2005 - 13:39

    Marina:

    je derde loopdag alweer. was het een goed besluit om de eerste etappe in tweeen te delen, ivm de afstand/klim? bij mijn looptochten is de derde dag iedere keer weer een zware: nog veel om aan te wennen. blijf maar vooruit kijken, morgen of uiterlijk overmorgen heb je echt je ritme te pakken en merk je dat het steeds lekkerder gaat. krijg je echt je eigen gang.hier is alles OK, loek zit deze week in india en reist daar van hot naar haar per lokaal vliegtuig. voor een reis zeggen we altijd tegen elkaar:hou je goed vast. geen overbodig advies deze keer.
    denk aan je hoor, kus

  • 06 April 2005 - 21:01

    Tineke:

    Hoi Kaatje,
    Als ik alles zo lees denk ik dat het je wel goed gaat. Al een aardig gevecht met de elementen. Spannend dat lopen in zo'n hevige wind. ben wel benieuwd of je toekomt aan het ontmoeten van Karin, wat je graag wilde. Het zal ook heel aantrekkelijk zijn om allerlei mensen te ontmoeten tijdens het lopen.
    Meisje ik leef met je mee, ben trots op je.
    Kus, Tineke.

  • 06 April 2005 - 22:42

    Hennie V Deventer:

    Wat leuk dat wij zo jouw tocht kunnen volgen. Ik hoop voor je dat je het volbrengt, maar lukt het nietik vind het al heel stoer en dapper dat je dit in je eentje onderneemt.
    Heel veel succes en ik blijf je volgen.

    doeiiiiiiiii Hennie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Eindhoven

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

15 Mei 2005

Weer thuis

07 Mei 2005

Ik ben er!

06 Mei 2005

Nog één nachtje slapen

02 Mei 2005

Galicië

28 April 2005

ZON!!!
Karin
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 355
Totaal aantal bezoekers 116752

Voorgaande reizen:

01 April 2022 - 08 Mei 2022

Nog één keer!?

03 Maart 2017 - 30 April 2017

Via de la Plata

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: